6 ways to wear blouses- 6 façons de porter une blouse

Follow me on Instagram and on Pinterest!

Hello!

This week, i am focused on blouses! I wear a lot with slims ands denim and i am pretty sure there will be a huge part of my closet for this clothes. I love lace, muslin and printed fabric. This year i will also try more embroidery as i begin to be really obsessed with that!

I will try to find my style in the 2 months coming and will share some ideas about that, so you can maybe do the same in you own life and be inspired by the way i will do it.
1- 6 ideas for skirts
2- 6 ideas for blouses
3- 6 ideas for tees
4- 6 ideas for trousers
5- 6 ideas for sweaters
6- 6 ideas for dresses
7- 6 ideas for accessories
8- 6 ideas for shoes
9- 6 ideas for jewelry

After all that, i will try to find my colors and also create some cohesive looks. But, that's another story!


Next week, we will talk about tees... stay tuned!

:-) Millie


********************************

Coucou!

Je travaille en ce moment mon rapport aux vêtements et je m'intéresse de près au phénomène de garde-robe "capsule". Sauf, qu'avec 2 enfants.... mon corps et mes attentes ont bien changés et il me faut avant tout faire du tri et aussi découvrir mon nouveau style. Pour cela, je partagerai avec vous chaque semaine quelques idées et réflexions, en espérant vous aider un peu dans vos propres questionnements.

voici le planning
1- 6 idées de jupes
2- 6 idées de top
3- 6 idées de t-shirt
4- 6 idées de pantalons
5- 6 idées de pulls
6- 6 idées de robes
7- 6 idées d'accessoires
8- 6 idées de chaussures
9- 6 idées de bijoux

Après tout cela, je tenterai de créer ma palette de couleur et aussi des tenues types. Mais nous reviendrons plus tard.
Cette semaine on parle de blouses, de tops et de chemises! J'adore la dentelle, le voile et les cotons imprimés. J'en porte beaucoup avec des jeans et des slims et c'est très surement une partie importante de ma garde-robe!

On se retrouve la semaine prochaine avec les t-shirt!
;-)
Millie

#capsule #wardrobe #skirt #ideasforfashion #clothes #DIY #outfit



13 comments: