Personalize your gifts! - Personnalisez vos cadeaux!

Hello!

Today i would like to post some self promotion infos. Not that i am so used to, but i had to create the loveliest custom orders this past weeks and i would like to show them to you!
When my customers want to buy something in my shop, they are always welcome to add their own touch on the item.
I love to create really unique items and i am always surprised by the idea they give to me!
Here are some of the coolest custom orders i did.
If you are interested of some custom gift (personalized is maybe better), don't be shy! Send me a message!
To see my custom orders when i realized them, follow me on Instagram @millieandubu !


Smiles!
Millie


Coucou!

Ce matin, je vais faire un petit post d'auto-promotion. Non pas que ce soit une habitude sur ce blog (j'en fais très peu à vrai dire), mais j'ai réalisé de si jolies commandes personnallisées ces dernières semaines, que je voulais les partager avec vous!
Lorsque mes clients commandent un article dans ma boutique, ils ajoutent souvent une personnalisation. C'est quelque chose que j'encourage et que j'adore réaliser!
Les idées qu'ils ont sont toujours intéressantes et me motivent bien souvent à élargir ma gamme de proposition.
Voici quelques personnalisations que j'ai réalisé ces derniers temps.
Si une personnalisation vous intéresse, ne soyez pas timide, envoyez-moi un message!
Pour voir mes  customisations au jour le jour, suivez-moi sur Instagram @millieandubu !

Bises,
Millie











21 comments:

  1. I think to give a personalized gift such as yours would be much appreciated.

    ReplyDelete
  2. Aaaw those are absolutely adorable! Personalized gifts are always a perfect present as they're unique and special :)

    ReplyDelete
  3. I really love your teddies! A custom touch make them more special!

    ReplyDelete
  4. Oh, I want one of those with princess on! I always said I would grow up and be a princess when I was little...
    Love all your items!

    ReplyDelete
  5. I love your cute embroidery pieces, they are adorable!

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. thanks Nathalie! ;-) You are the master of the cute world!

      Delete
  7. I like your designs, they are SOOO cute!! love them!

    ReplyDelete
  8. I love when people ask for a personalized gift, it's like they have thought in the person at the moment, not buying for buying a gift :)

    ReplyDelete
  9. Ha ha, you are so witty, I love the some like it hot one!

    ReplyDelete